شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

برتر بار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اتوبار تهران

اتوبار تهران یک وب سایت اطلاع رسانی و معرفی شرکتهای معتبر و با سابقه باربری است که براساس اطلاعات دریافتی از شهروندان پایتخت و همچنین جستجو و بررسی صفحات وب بهترین خدمات و شرکتهای باربری را معرفی میکند. هدف این وب سایت آگاهی بیشتر و دریافت سرویس های با کیفیت حمل و نقل شهری برای شما همشهریان گرامی است. بنابراین خواهش میکنیم و انتظار داریم که شما در صورت استفاده از خدمات شرکتهای معرفی شده در این سایت رضایت و عدم رضایتمندی خود را از طریق بخش تماس به اطلاع ما برسانید تا بتوانیم شرایط بهتری را برای سایر همشهریان و حتی خود شما فراهم آوریم

اتوبار تهران با توجه به شرایط نامطلوب موجود در صنعت حمل و نقل شهر و وجود افرادی سودجو و غیره حرفه ای بر آن است تا با معرفی شرکت های معتبر و متخصص تاثیری مثبت بر صنعت حمل و نقل کشور داشته باشد و مطمئنیم که شما به عنوان یک شهروند مسئول مارا در رسیدن به هدفمان یاری میرسانید.

بازدید کننده گرامی !
جهت رساندن پیام خود به مدیران وب سایت میتوانید از طریق فرم تماس اقدام نمایید و یا از طریق ارسال ایمیل اتوبار تهران را از نقطه نظرات خود آگاه نمایید .

قابل توجه شرکتهای باربری !
کلیه شرکتهای باربری شهری و بین شهری که خدمات حمل اثاثیه جزو فعالیتهای روزانه آنان محسوب میگردد میتوانند از طریق ارسال درخواست خود به ایمیل مندرج در بخش تماس همراه با تصویر مجوز و ثبت برند نسبت به ثبت وب سایت حود در سایت اتوبار تهران اقدام نمایند. بدیهی است ایمیل ارسالی هیچ گونه الزامی را برای اتوبار تهران ایجاد نخواهد کرد .

باربری محدوده دیباجی

اسباب کشی و باربری دیباجی

بهترین باربری در دیباجی تهران با سالها سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل و باربری منزل با کامیونهای بزرگ و مجهز

ما بهترین شرکت باربری در دیباجی هستیم چون

  • دانش انجام کار را داریم و هم مجهز به آخرین ماشین های حمل بار میباشیم
  • همکاری با کارگران توانا و کادر باربری منظم و منسجم افتخار ماست
  • آشنایی با متدهای روز بسته بندی اثاثیه و پرسنل دوره دیده را فقط در اتوبار دیباجی تهران خواهید یافت

همکاری با زیبا بار تهران ( دفتر دیباجی ) یعنی

  • فراموشی تمامی تجربه های قبلی در اسباب کشی
  • باربری دیباجی یعنی قیمت مناسب و خدمات ارزنده
  • باربری دیباجی الگوی کامل تعهد و مسئولیت پذیری است.

اگر قصد اسباب کشی دارید کادر مجرب اتوبار دیباجی تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش در کنار شما خواهد بود و مفتخریم که همواره رضایتمندی مشتریان عزیز را سرلوحه تمامی فعالیتهای خود قرار داده ایم !

با باربری دیباجی بگیرید تا تفاوت در خدمترسانی و تمایز در قیمت را تجربه کنید

خودتان اسباب کشی کنید !

اسباب کشی بدون داشتن آگاهی از روشها و تکنیک های آن میتواند بسیار سخت و پرخسارت باشد. اگر میخواهید خودتان اسباب کشی کنید و هزینه بسته بندی و جمع و جور کردن اثاثیه را نپردازید باید در گام اول زمان لازم را در نظر بگیرید و برنامه ریزی داشته باشید .

خودتان میتوانید اسباب کشی کنید

یافتن چنین مطلبی در یک سایت باربری شاید عجیب بنظر برسد اما این یکی از اصول مهم مجموعه اتوبار کاج است که صداقت و مشتری مداری را در راس اولویتهای خود قرار داده و صرفنظر از جنبه های مالی اسباب کشی که ممکن است برای برخی از خانواده ها میسر نباشد ممکن است بخواهید برای سرگرمی این کار را تجربه کنید.

قبل از هرچیز به شما بابت تصمیمی که گرفته اید تبریک میگوییم و با تمام وجود آرزو میکنیم که در کار خود موفق باشید.

برنامه ریزی کنید و برای آن وقت بگذارید

مهمترین عاملی که باعث موفقیت در یک پروژه اثاثکشی میشود برنامه ریزی است. بدون برنامه ریزی باید منتظر یک فاجعه باشید! اسباب کشی میهمان ناخوانده نیست ( بجز مواقع اضطراری ) و شما از مدتها قبل میدانید که باید این کار را انجام دهید. حداقل یک هفته برای آن زمان بگذارید چون همیشه کارهایی وجود دارند که مانع از تمرکز کامل شما خواهد شد

برنامه ریزی برای اسباب کشی شامل چه نکاتی است؟

1- وظایف هر یک از افراد خانواده را که توانایی کمک دارند مشخص کنید ( در یک کاغذ یادداشت کنید )

2- چه کسانی میتوانند به شما کمک کنند؟ احتمالا به تنهایی نمیتوانید برخی از کارها را انجام دهید

3- هر کاری نیاز به ابزار دارد. قبل از شروع جمع آوری لوازم خانه ، ابزار و وسایل بسته بندی اثاثیه را تهیه کنید.

4- به این نکته توجه کنید که اگر منزل جدید نیاز به نظافت، نقاشی ، تعمیر و ... دارد حتما قبل از انتقال وسایل باید آن را مرتفع کنید.

5- اول لوازم و وسایل غیر ضروری را باید جمع آوری و بسته بندی کنید. ( کتابها ، رختخوابهای اضافه ، تزئینات ، ظروف میهمانی و ... ) لیست و زمانبندی مناسب اینکار را تهیه کنید

6- باید مواظب کودکان باشید. کنجکاوی، بازیگوشی و کلافگی کودکان را در نظر بگیرید. اگر امکان دارد هنگام جمع آوری اثاثیه آنها خارج از محیط باشند.

7- ماشین اتوبار مورد نیاز خود را دو روز قبل رزرو کنید !

8- کی اسباب کشی کنیم و کی لوازم را در محل جدید بچینیم ! اسباب کشی خسته کننده است و حداقل 2 روز برای چیدمان جدید وقت لازم داریم. تعیین زمان دقیق اسباب کشی بسیار مهم است. همه چیز را بسنجید.

توصیه های اسباب کشی

1- آرامش خود را در طول اسباب کشی حفظ کنید و از عصبانیت پرهیز کنید.

2- سختگیر و با گذشت باشید.

3- به مشکلات بخندید.

4- زورآزمایی نکنید و از دیگران کمک بگیرید.

5- نوشتن محتویات داخل بسته را فراموش نکنید.

6- گیاهان بسیار آسیب پذیر هستند، مواظب آنها باشید.

7- همه شما را درک میکنند، شما هم دیگران را درک کنید.

8- نظافت منزلی که در آن ساکن بودید را فراموش نکنید. ممکن است کسی که قصد دارد در منزل سابق شما ساکن شود زمان کافی در اختیار نداشته باشد و مهمتر این که فرهنگ سازی کنید !

باربری دربند

شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر. باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .

شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر. باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .


باربری دربند

پیش از آغاز اسباب کشی از یک خانه به خانه دیگر شما باید ، وسایلی را آماده کنید. کارتن هایی در ابعاد گوناگون، مقدار زیادی طنابهای ضخیم و محکم، مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای بستن در کارتن ها، ماژیک هایی با سر پهن برای نوشتن و ... . شما می توانید این کارتن ها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به سوپرمارکتها و فروشگاههای محل تان، مقداری از کارتنهای اضافی آنها را بگیرید. با این کار در هزینه های اسباب کشی هم صرفه جویی کرده اید.
با شرکت اتوبار معتبر تماس بگیرید . شما می توانید این شرکتها را در میان آگهی های روزنامه و یا توصیه اقوام و آشنایان بیابید. اگر قرار است از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید باید در انتخاب این شرکتها بیشتر دقت کنید تا اسباب و وسایل شما سالم به مقصد برسند. برخی از شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر.
باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .

خدمات اتوبار دربند

- مشاوره شما از تمام زوایای مورد نیاز ( مسافت , زمان ، میزان اثاثیه ، طبقه بندی اثاثیه و ... )
- اختصاص خودرو منطبق اثاثیه شما
- اعزام نیروهای مورد نیاز شما . اعم از متخصص بسته بندی اثاثیه ، نیروی خانم ، نیروی خبره برای حمل اثاثیه بین طبقات ، نیروی ورزیده برای جابجایی اثاثیه بد بار و ...
- بیمه اسباب و اثاثیه در صورت درخواست مشتری
- ضمانت سلامت اثاثیه و آرامش خیال شما در طول حمل و جابجایی

باربری مجیدیه - اتوبار تهران

باربری مجیدیه : اگر میخواهید یک پروژه اسباب کشی موفق با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت همراه با سرعت باورنکردنی را تجربه کنید اتوبار کاج بهترین انتخاب شما جهت اسباب کشی در مجیدیه تهران است. باربری در مجیدیه با کادر دوره دیده و متخصص اسباب کشی با قیمت مناسب


باربری مجیدیه

اسباب کشی و باربری در مجیدیه

باربری مجیدیه : اسباب کشی یکی از برنامه های پر دردسر زندگی است که کم و بیش اکثر افراد تجربه خواهند. دشواری اسباب کشی اغلب زمانی قابل لمس است که دیگر درگیر آن شده ایم. اتوبار کاج متخصص اسباب کشی است !

باربری مجیدیه : اگر قصد دارید تجربه ناموفق بسیاری از افراد را تجربه نکنید و یا با سرعت و دقت بالا پروژه اسباب کشی خود را به سرانجام مطلوب برسانید ما با بهترین و متنوع ترین خدمات باربری و اسباب کشی تا رسیدن به آرامش در کنار شما خواهیم بود. با ما تماس بگیرید تا تجربه سخت اسباب کشی را به خاطره شیرین مبدل کنیم. اتوبار کاج بهترین باربری در مجیدیه

خدمات اسباب کشی و باربری در مجیدیه

  • ارسال ماشین باربری در مجیدیه با راننده متخصص اسباب کشی
  • ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل با کیفیت ممتاز
  • اعزام نیروی متخصص باربری و بسته بندی - آقا و خانم
  • حمل و جابجایی وسایل سنگین ( گاوصندوق ، ساید بای ساید، پیانو ، تردمیل و ...)
  • حمل و جابجایی جهیزیه عروس

باربری مجیدیه : بهترین و با کیفیت ترین سرویس باربری در مجیدیه را فقط از اتوبار کاج تهران بخواهید. ما بخوبی از شرایط اسباب کشی آگاهیم و مسئولیت خود را با نهایت دقت انجام خواهیم داد.

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب : حمل و نقل وسائل منزل و اداری ، اسباب کشی حرفه ای، باربری تخصصی، جابجایی جهیزیه عروس، جابجایی و حمل وسائل سنگین،سرویس VIP، اتوبار شهرک غرب با رزومه درخشان و پرسنل آموزش دیده آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری در شهرک غرب میباشد. با تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید

سرویس باربری و اتوبار در شهرک غرب تهران

باربری شهرک غرب : پروژه اسباب کشی یکی از سخت ترین کارهایی است که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. تجربه و مهارت همراه با برنامه ریزی صحیح تنها راه حل این پروژه است !

باربری شهرک غرب با برنامه ریزی صحیح و اتکا به کادر باربری حرفه ای و آموزش دیده خود و همچنین ناوگان مجهز باربری شهری آرامش در اسباب کشی را به شما هدیه خواهد داد. اتوبار شهرک غرب خود را موظف به ارائه بهترین سریس باربری میداند و مفتخر است که در طول فعالیتهای مستمر خود همواره رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

خدمات باربری در شهرک غرب

  • ارسال سرویس مجهز و مدرن باربری در شهرک غرب همراه با راننده مجرب و کار بلد
  • ارسال تجهیزات بسته بندی حرفه ای با کیفیت عالی و هزینه مناسب
  • اعزام نیروی ماهر و متخصص بسته بندی و باربری در شهرک غرب
  • اعزام نیروی باربری و بسته بندی خانم فقط به محیطهای 100 در صد زنانه ( از 8 صبح تا 2 بعدالظهر )
  • حمل و نقل وسائل سنگین در محدوده شهرک غرب
  • جابجایی جهیزیه عروس در شهرک غرب

اتوبار و باربری شهرک غرب بهترین انتخاب شما است. با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید تا از خدمات بی نظیر اتوبار شهرک غرب برای رسید به آرامش در اسباب کشی بهره مند شوید. اتوبار شهرک غرب به بهترین نحو ممکن اعتماد شما را پاسخگو خواهد بود

اتوبار شهرک غرب ارائه دهنده برترین خدمات باربری در تهران

رشد مسکن پایین تر از تورم است

کارشناسان معتقدند نرخ رشد قیمت مسکن هنوز 4.6 درصد از نرخ تورم کمتر است و به همین دلیل اقدام به خرید مسکن هنوز دیر نشده است.


به گزارش ایران‌جیب به نقل‌از ایسنا، متوسط قیمت مسکن شهر تهران در تیرماه 4.2 میلیون تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.4 درصد افزایش داشته است. با این حساب و با لحاظ تورم 9 درصد تیرماه، مسکن هنوز به نزول قیمت ادامه داده و اختلاف رشد آن 4.6 درصد از تورم کمتر است. با این حال کارشناسان به خریداران مصرفی توصیه می کنند به تدریج وارد بازار مسکن شوند.


از سوی دیگر بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر پول که نگران جهش قیمت مسکن است از انتهای سال قبل به این طرف توصیه می کند خریدارن مصرفی وارد بازار شوند؛ توصیه ای که البته چندان بی مورد نیست. البته این بانک اعلام می کند که قیمت مسکن به کف رسیده اما کارشناسان معتقدند تا زمانی که قدرت خرید متقاضیان مصرفی به قیمت مسکن نرسد و همچنین نرخ رشد قیمت مسکن به تورم نزدیک نشود نمی توان ادعا کرد که قیمت مسکن به کف واقعی رسیده است.


در این خصوص فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: خیلی زود است که بگوییم بازار مسکن رونق گرفته است و شاخص هایی همچون افزایش ۳۰ درصدی فروش اوراق مسکن نمی تواند ملاک خروج از رکود مسکن قرار گیرد. شاخص واقعی تعداد معاملات رسمی املاک ثبت شده است که هنوز افزایش چشمگیری در این مورد مشاهده نمی شود.


اما بهترین زمان ورود خریداران مصرفی به بازار مسکن چه زمانی است؟


زمانی که قیمت مسکن به کف واقعی برسد؛ یعنی رشد آن به تورم نزدیک شود. آن زمان احتمالا خرید مسکن دلهره آور خواهد شد و در صورتی که منحنی رشد آن از تورم عمومی سبقت بگیرد خرید مسکن زیان آور می‌شود.


با اینکه هنوز برآورد دقیقی از رونق مسکن وجود ندارد، سعید آگشته، کارشناس مسکن گفت: اقتصاد ایران در همه بخش‌ها معمولا هفت تا هشت ماه قبل و پنج تا شش ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری وارد رکود می شود. این اتفاق حتی زمان‌هایی که با اوج فروش و تحرک در کلیه بازارها از جمله بازار مسکن مواجهیم نیز رخ می دهد. به همین دلیل با توجه به رکود فعلی بخش مسکن پیش‌بینی می شود این بازار تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ از رکود خارج نشود.


البته بدبین‌ها می‌گویند مسکن تا ۵ سال آینده از رکود خارج نمی‌شود، اما رشد هرچند ناچیز قیمت مسکن نسبت به سال قبل، خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.


در حالی که تعداد معاملات شهر تهران در تیرماه رشد 27 درصدی را نسبت تیرماه سال قبل تجربه کرد، در کل کشور با کاهش 57 درصدی معاملات مواجه بودیم. در این خصوص سعید آگشته اظهار کرد: یکی از واقعیت‌های اقتصاد شهرستانها این است که متاثر از اقتصاد تهران به عنوان پایتخت عمل می کند و در بخش مسکن نیز این موضوع دیده می شود. تهران پیشرو است و شهرهای متوسط و کوچک به تبع آن و به فاصله زمانی یک تا دو ساله حرکت می کنند، اما امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، تحرکات ناچیزی که در بازار مسکن تهران دیده می شود با مدت زمان بیشتری روی شهرستانها تاثیر می گذارد.


به گفته وی احتمالا در شهر تهران از نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش نسبی معاملات خواهیم بود، اما در صدور پروانه ساختمان این اتفاق رخ نخواهد داد؛ زیرا در حال حاضر بازدهی سود بخش مسکن پرریسک و زمان بر است و به همین دلیل سرمایه ها وارد بازارهایی می شود که از ثبات بیشتری برخوردارند.

اتوبار سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد : اسباب کشی حرفه ای و منظم و سریع همراه با بهترین باربری تهران. اتوبار کاج با رزومه درخشان بهترین انتخاب شما جهت اسباب کشی و باربری در سعادت آباد است. خدمات 0 تا 100 با نازلترین قیمت و برترین کیفیت را با اتوبار سعادت آباد تجربه کنید

اتوبار سعادت آباد

باربری و اتوبار سعادت آباد

سرویس اسباب کشی و باربری در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد : تجربه، تخصص، اعتبار و هر آنچه از یک باربری مطمئن را انتظار دارید از اتوبار کاج بخواهید !

اتوبار سعادت آباد ( باربری کاج در سعادت آباد ) با در اختیار داشتن مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری و باربری و پرسنل نیرومند و ماهر آماده ارائه خدمات باربری و اسباب کشی و همکاری با کلیه نهادهای دولتی و خصوصی و اشخاص میباشد. اگر قصد اسباب کشی دارید و یا به هر عنوانی احتیاج به خدمات باربری در سعادت آباد را دارید با اتوبار کاج تماس حاصل نمایید. اتوبار و باربری کاج پیشرو در ارائه مدرنترین خدمات باربری

خدمات اسباب کشی و باربری در سعادت آباد

اعزام کادر باربری متخصصی ، نیرومند و خوش اخلاق

ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل و اداری در محدوده سعادت آباد

ارسال سرویس باربری مجهز با امکانات کامل

حمل و نقل و باربری شبانه روزی + مشاوره و راهنمایی.

باربری سریع و مطمئن ، اسباب کشب بی دردسر و آسان با اتوبار سعادت آباد. اتوبار سعادت آباد تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش همراه شماست.

باربری سعادت آباد | اتوبار سعادت آباد

باربری سعادت آباد با ناوگان مجهز باربری ( ماشین موکت کاری شده و مدرن ) و خدمات بسته بندی حرفه ای در سعادت آباد - تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده - کارگر متخصص باربری

باربری سعادت آباد | اتوبار سعادت آباد

باربری سعادت آباد


باربری در سعادت آباد با امکانات و سرویس ویژه

  • ارسال سرویس باربری ( وانت بار ، نیسان بار ، کامیون ، خاور و .. ) جهت باربری شهری در محدوده سعادت آباد تهران با راننده مجرب
  • اعزام نیروی متخصص باربری در سعادت آباد - نیرومند ، ماهر و آموزش دیده
  • اعزام کادر متخصص بسته بندی با لوازم و تجهیزات بسته بندی حرفه ای
  • ارسال تجهیزات بسته بندی حرفه ای در سعادت آباد و محدوده های نزدیک سعادت آباد ( شهرک ، درکه ، اوین و ...)
  • حمل و نقل جهیزیه عروس و لوازم و وسایل سنگین

اتوبار سعادت آباد : باربری وی آی پی با امکانات منحصر به فرد و کادر باربری خبره آماده همکاری با موسسات و نهادهای خصوصی و دولتی میباشد. در صروت تمایل به همکاری با اتوبار VIP با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

بهترین و مجهزترین باربری سعادت آباد با یک تماس در خدمت شماست.

معرفی باربری در سعادت آباد

باربری سعادت آباد : اتوبار تکبار تهران

اتوبار سعادت آباد : اتوبار کاج

جابجایی لوازم و وسایل سنگین

جابجایی لوازم سنگین
اسباب کشی کاریست که اکثر افراد علاقه به آن ندارند و زمانیکه مجبور به انجام آن باشیم چاره ای نداریم جز کار کردن. بسته بندی، جابجایی و ... بالاخره کار را تمام خواهیم کرد اما چگونه !؟
زمانیکه پای لوازم سنگین در میان است هیچ چیز به اندازه سلامتی مهم نیست !. هر چقدر هم که قوی باشید برای جابجایی اثاثیه سنگین مثل گاوصندوق نیازمند کمک هستید. کمک از طرف افرادی که حرفه ای این کارهستند.
حمل وسائل سنگین و جابجایی آنها مانند هر کاری نیازمند تخصص و تجربه است. اگر قصد زورآزمایی با وسایل سنگین را دارید مطمئن باشید که درد کمر اولین و جدی ترین حریف شما خواهد بود !
کادر باربریِ اتوبار کاج متخصص جابجایی و حمل و نقل وسائل سنگین است. سریع، مطمئن و کم هزینه
12